вівторок, 5 березня 2019 р.


Тема уроку з природознавства. Водойми України. Будова річки. Рівнинні та гірські ріки.
Тема уроку з математики. Задачі на зустрічний рух та рух в протилежних напрямках. Вирази із змінною.
Мета. Розширити знання учнів про ріки України, їх будову. Особливості гірських та рівнинних рік. Вчити учнів розвязувати задачі на рух; вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, мовлення. Виховувати бережливе ставлення до природи та багатств рідного краю.
Організаційний момент
-        На сьогоднішньому уроці ми будемо дотримуватись таких правил:
1.    Хочу все знати;
2.    Буду уважним, старанним;
3.    Буду активним;
4.    Знаю сам – навчу і допоможу тому, хто не знає.
Актуалізація опорних знань учнів. Мозковий штурм.
-        Назвіть форми земної поверхні.
-        Які бувають рівнини?
-        Що називають височинами?
-        Яку поверхню мають рівнини?
Перевірка домашнього завдання. Усні відповіді.
    1учень. Форми земної поверхні.
    2учень. Які бувають гори?
    Робота довідкового бюро – пошукові проекти про Кримські гори та            Українські Карпати.
    Робота в малих групах.  Додаток 1.
    Перевірка.



Актуалізація опорних знань учнів. Усні вправи:
Вправа» Мозковий штурм». Скільки всього одиниць у числі?
-        Скільки всього десятків?
-        Скільки тисяч? Сотень тисяч?
-        Скільки одиниць 1класу? 2класу?
-        Назвіть сусідів числа.
Обчислення «ланцюжків»
Розумова розминка.
      Задача 1. Дівчинка повинна була проїхати 40км. На півдорозі вона заснула. Коли прокинулась, то довідалася, що їй залишилося їхати стільки, скільки кілометрів вона проспала. Скільки кілометрів дівчинка проспала?
Задача 2.
      У королівстві було 5 міст. Кожні 2 міста сполучала дорога. Скільки доріг у королівстві?
Каліграфічна хвилинка
-        Використовуючи кожну цифру один раз, запишіть найбільше та найменше чотирицифрове числа.
1група – 1, 9, 8, 4       2група- 0, 5, 6, 7     3група – 9, 3, 2, 1        4 – 4, 2, 3, 7
Математичний диктант
1.    Висота гори Роман – Кош – 1545м, а гори  Ай – Петрі – 1234м. На скільки метрів гора Роман – Кош вища за гору Ай – Петрі?
2.    У Дніпра – 1424притоки, у річки- Південний Буг – 301, у Дністра – 500. Скільки всього приток у Дніпра, Південного Бугу та Дністра разом?
3.    Найбільша глибина Чорного моря – 2235м, а Азовського моря – 15м. У скільки разів Чорне море глибше від Азовського?


      Робота в групах. Додаток 2
      Перевірка .
Руханка
Вивчення нового матеріалу
    Постановка проблеми: - На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось, як утворюються ріки; про гірські та рівнинні ріки, їх будову.
 Робота з підручником – ст.113 – 115. Самостійна робота в малих групах.
    Підготувати інформацію:
    1група – як утворюються джерела?
    2група – як утворюється річка?
    3група – рівнинні та гірські ріки.
    4група – як визначити берег річки?
     Виступи лідерів груп.
     Релаксаційна пауза
Узагальнення знань. Використання мультимедійної системи. Будова річки. Найбільші ріки України.
Практична робота. Робота з контурною картою. Нанесення на карту найбільших річок України.
Робота в зошиті з природознавства – розгадування кросворда.
Для, вас, «чомучки» – про значення води у природі- виступ учениці
Закріплення вивченого. Гра «Мікрофон»
-        Чому річкова вода прісна?
-        Як називається місце, де річка бере початок?
-        Що таке притока? Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?

Немає коментарів:

Дописати коментар